Podmínky pro uplatnění individálních a studentských slev
Prosíme o pročtění a akceptování následujících podmínek k uplatnění domlevené slevy nad rámec běžných cen.
Před objednávkou
Objednávka musí být vytvořena přes webové stránky Biofilms rental anebo alespoň zaslána mejlem formou odkazu na košík u biofilms.cz
Odkaz na košík vypadá takto: https://biofilms.cz/kosik/refresh-cart?cartCode=XXXX
Pojištění techniky je podmínkou realizace zápůjčky.
Většina škol nabízí pokrytí studentských natáčení pojistkou. Pojistka lze sjednat i přes Biofilms v rámci online objednávky a případně doplněním v rámci objednávky při vyzvednutí - pojištění je nutné doplnit nejdéle v momentě vyzvednutí. Na pojištění se nevztahují slevy odpovídající slevě zápujčky, nicméně studenti mají pojišťovnou stanovený speciální tarif u Biofilms.
Změny v objednávce
Pokud je domluvena sleva vyšší než 60% z ceny objednávky bez slev, rental si vyhrazuje možnost objednanou techniku vyměnit z důvodu plného komerčního využití za jinou vhodnou alternativu.
Tato situace se stává ve vyjímečných případech cca u 1 z 10 objednávek a to většinou pouze s vytíženými sadami objektivů, popřípadně kamerou. Nicméně se Vám ozveme s předstihem alespoň 48h předem a vždy domluvíme vhodnout alternativu s danou složkou - kamera, zvuk, světla.
Větší změny v objednávce je možné provést max 24 hod před vypůjčením.
V případě nutnosti provedení změn méně než 24hod před vyzvednutím kontaktujte Biofilms. Online kontakty najdete na https://biofilms.cz/kontakt
Pokud je objednávka zrušena nebo přesunuta méně než 24 hodin předem, hradí se storno poplatek.
Poplatek je ve výši 50-100% ceny prvního dne objednávky (podle dostupnosti blokovaných položek, historie zákazníka a velikosti objednávky). V případě obdržení SMS o vyskladnění objednávky se vždy v případě zrušení nebo přesunutí platí poplatek 100% ceny za první den objednávky bez vyjímky.
Objednávka musí obsahovat potřebné kontakty se správnými tel i emailovým kontaktem - zejména 1AC, 2nd AC, zvukař, osvětlovač využívající zapůjčenou techniku.
Komunikace napřímo usnadní průběh objednávky, vracení, nevráceného příslušenství a případně řešení problémů s technikou a reklamací
Vyzvednutí objednávky
Techniku je nutné zkontrolovat a převzít “nafasováním” zavčas s předstihem stejně tak jako vrácení v případě “likvidace.
Otevírací doba rentalu je 9:00-19:00. V případě dostupnosti techniky preferujeme fasování v odpoledních hodínách v časovém rozmezí cca 13:30-17:00. Upozorňujeme, že běžné profesionální fasování v praxi trvá při kompletním packagi a odpovídající kontrole až 2-6hodin.
Pokud dojde při vyzvedávání techniky k doobjednání dalšího příslušenství nad rámec dohody, považujeme za samozřejmé a schválené, že fakturační kontakt / produkce je o vícenákladech srozuměn/a.
Nezapomeňte se proto prosím s produkcí zavčas domluvit. V případě odmítnutí úhrady vícenákladů produkcí je tato rozdílná částka fakturovaná na objednavatele.
V průběhu objednávky
Zapůjčenou techniku mohou ovládat a manipulovat s ní pouze osoby, které mají příslušné technické znalosti.
Rádi při fasování techniky poradíme. V případě podezření na poškození, zjevného poškození nebo snížení životnosti zapůjčené techniky neodborným zacházením bude účtována standardní cena za diagnostiku servisem, samotný servis i opravu zařízení pro uvedení do původního stavu. (Upozorňujeme, že často bývá spolučast s pojistkou stanovená nejčastěji na 1000-10.000CZK, což je částka kterou zákazník nejdříve platí ze svého a až při překročení této hradí zbytek překračující danou spoluúčast pojišťovna)
V případě, že se zapůjčená technika při používání jeví jako nefunkční, je zákazník povinen bez prodlení oznámit vadu telefonicky do Biofilms a zkonzultovat možné řešení obratem. Online kontakty najdete na biofilms.cz/kontakt. V případně nedostupnosti všech online kontaktů nám pošlete alespoň SMS či e-mail a my se vám ozveme. V případě, že se potvrdí nefunkčnost zařízení jsme v Bilofilms schopni obratem v naprosté většině případu zajistit náhradu.
Díky Facetime a Whatsapp máme v praxi zkušenost, že až 90% reklamací a hlásených nefunkčností je způsobena omezením funkcí daného zařízení nebo či neznalostí fungování dané techniky. V případě nahlášení nefunkční techniky až zpětně při vrácení nebo s výrazným odstupem času se na reklamaci samotnou nebere zřetel až do okamžiku nahlášení. V případě nahrazení techniky za nahlášenou nefunkční a neprokázání vady je zákazník povinen uhradit náklady za dopravu.
Sleva je platná pouze při dodržení domluveného počtu dní a objemu techniky.
V případě změny v objednávce ovlivňující cenu objednávky o více než 20% je původní cenová nabídka neplatná a sestaví se nová dohoda.
Vrácení objednávky
Technika musí být vrácena tak jako byla připravena před vypůjčením - tzn. zlikvidovaná a rozložená v kufrech, čistá a suchá.
V případě vrácení techniky mimo standardní stav v kufrech nebo v případě znečištění, bude účtován poplatek jako standardním zákazníkům a to 1000CZK / hod práce technika.