Úprava nebo zrušení objednávky – vše, co potřebujete vědět

Úprava nebo zrušení objednávky – vše, co potřebujete vědět

Objednávky jsou po odeslání závazné podle všeobecných podmínek. Rozumíme však tomu, že v našem oboru mohou nastat neočekávané změny, a proto v odůvodněných případech umožňujeme podat žádost o přesunutí nebo žádost o zrušení objednávky. Žádost o změnu je možné podat zdarma více než 24 hodin před plánovaným časem vyzvednutí, a to především prostřednictvím vašeho zákaznického účtu, kde vždy vidíte aktuální stav objednávky i možnost její úpravy. Po uplynutí této lhůty se funkce úprav automaticky skryje a možnost změny již negarantujeme. 

Pokud je žádost podána méně než 24 hodin před vyzvednutím, může být objednávka již v přípravě nebo blokovat techniku pro jiné rezervace. V takových případech účtujeme storno ve výši 50–100 % ceny prvního dne pronájmu. Výše storna se odvíjí od typu, velikosti a historie objednávky. Od okamžiku, kdy je objednávka částečně nebo zcela vyskladněná, nebo pokud uplynul sjednaný čas převzetí, je technika i kapacita již plně vyhrazena pro danou zakázku. V těchto situacích se účtuje 100 % ceny prvního dne pronájmu a žádosti o změnu již nelze vyhovět. Tento postup platí stejným způsobem pro všechny zákazníky, včetně stálých.

 

Jak zrušit celou objednávku?

  1. Přihlaste se na biofilms.cz/prihlaseni.
  2. Klikněte na ikonku profilu.
  3. Klikněte na ikonku tužky pro otevření detailu objednávky.
  4. V horní části objednávky klikněte na X – Zrušit objednávku.
  5. Potvrďte kliknutím na tlačítko Potvrdit.

Objednávku můžete zrušit nejpozději 24 hodin před sjednaným vyzvednutím. Pozdější zrušení nebo nevyzvednutí z důvodu na straně zákazníka je zpoplatněno jednodenním nájemným jako storno poplatek.

Jak zrušit pouze určitou položku?

  1. Přihlaste se na biofilms.cz/prihlaseni.
  2. Klikněte na ikonku tužky u příslušné objednávky.
  3. Rozklikněte časový blok, ve kterém se položka nachází.
  4. Označte požadované položky zaškrtnutím.
  5. V rozbalovacím menu „UPRAVIT“ zvolte „Odstranit produkty“ a potvrďte.

Položky budou z objednávky odstraněny a cena se automaticky upraví.

Jak změnit datum objednávky?

  1. Přihlaste se na biofilms.cz/prihlaseni.
  2. Klikněte na ikonku tužky u objednávky.
  3. V části „Položky objednávky“ klikněte na tlačítko Upravit termín.
  4. Klikněte na Změnit termín a upravte data.
  5. Potvrďte a uložte změny.

Jak přidat položky do objednávky?

  1. Přihlaste se na biofilms.cz/prihlaseni.
  2. Klikněte na ikonku tužky u objednávky.
  3. V sekci „Položky objednávky“ klikněte na Přidat.
  4. Vyhledejte požadovanou techniku a potvrďte kliknutím na Přidat.

Zapomněli jste heslo?

  1. Přejděte na biofilms.cz/registrace.
  2. Zadejte e-mail použitý při objednávce.
  3. Obdržíte nové heslo z adresy objednavky@biofilms.cz.
Začněte kliknutím na datum vypůjčení v kalendáři